ponedjeljak, 24. lipnja 2013.

Pogledaj me, Kriste



Pogledaj me, Kriste
Lice je Tvoje kao križ na licu čovjeka koji moli,
ruke su Tvoje kao ruke starca koji grube poslove radi.
Ti si mi lako stigao, blago me nagovorio da dozvolim
ljudima svetosti koju im daješ. Ti mene za sebe pomladi.

Tek tada Ti me zaslijepi, Ti me svojom lakoćom privuče.
Tek tada vidjeh čiji je bio grmeći, nečujan, jaki glas.
Još mi pokaza i šapat, i neke rane svoje koje mukom muče.
Iz Tvoga sjemena krvava odjednom niknu prekrasan klas.

Ti me dodirnu kako se nikada čovjek ne nada, u prostoru.
Od Tebe vidim neke ljude kao srca i bubrege na pladnju.
Skide mi od zakona veo, nalik teškom, prozirnom zastoru.
Tebi predajem jutra, sumrake i svaku  trudnu noć badnju.

Tebi se prilježna neprekidno iznova iz  nemoći predajem.
Tebe mi nikada nije dosta; ni dovoljno, niti u samotnosti.
Prepuna malenosti Tvoje, sve lakše i brže Te prepoznajem.
Sve više i češće budim se i rađam iz Tvoje suprotnosti.

Ti si tamo gdje mene nikada nema, a uvijek si uz mene.
Ti mi odlomljuješ od svoje postojanosti, daješ izobilja.
Tvoje srce je kao gusto tkanje meke, opipljive koprene.
Ti postojiš u sazivu Svetoga Duha; veći, a isti kao i ja.
2506 413

Nema komentara:

Objavi komentar