nedjelja, 30. lipnja 2013.

Poslušna u Sodomi



Poslušna u Sodomi
Evo ga, stigoh u onu zemlju,
ali ja noćas samo slavim zaposlenike
koji prođoše na svojim ispitima.
U svome još istome prizemlju
slavim naše nove zaređenike
i Boga kojem se učiniše istima.

Primila sam noćas nova nadahnuća,
sreću ja dijelim veliku s tobom
jer za tebe znam. Rođeni smo opet
u Gospodinu, različitih svanuća;
ti mene spašavaš grobom,
a ja propadam kao laik proklet.

Zašto me ne slušaš nego samo ja moram
služiti jednome te istome,
ta, zašto smo onda mi nasuprot?
Zar sumnjaš da sam izišla iz tvojih dvora,
zar ne znaš da sam usred Sodome
i da sam samo bijedan lavokrot?

Tamo gdje gozba caruje u smeću
po kojemu iskopavam pravednike,
tamo se ne zna kada je svetak
jer je to svaki dan. Evo, palim svijeću,
iako to su samo blještave slike.
One su najdraži moj haljetak.

Zar se petkom za nekoga meso kuha
koje se potom izbacuje van
da bismo postali dobri i poslušni?
To je dio tvoje isposti i tvoga kruha.
Ja sam drugo, obraćenik sam pozvan
koji živi od jada i, od samoće kušnji.

Niti jedan nije isti kao ja,
niti sam ja slična nekome,
naročito nisam slična tebi.
Meni se Djeva nije ukazala
da bi stvarala nove zakone,
ona mi daje potvrde mojoj potrebi.

Nova je zemlja već kažnjena duboko,
Ali to više nije meni prioritet.
Sada samo radujem se što te imam
i ljubim te svojim darom i mukom,
uz najveći mogući pijetet.
Ne vidi se, ali tobom se prožimam.

Stoga i meni je veliko slavlje
ovo koje ti nosiš na ogrtaču.
U Kristu te čujem ja sve
ono što je moje, i zdravlje
i vjernost, odanost istome maču.
I uvijek što veliš, poslušam te.
0107 027

Nema komentara:

Objavi komentar