subota, 1. studenoga 2014.

Đuru za gradonačelnika

Ja ne kužim u čemu je panika,
k’o da Đuro jedini na ulici čori,
kao da je došla propast Titanika,
desnica ta ruka Zagrebu su ugovori

koji svi od reda jesu protuustavni.
Laje selo, laju psi po gradu,
Đurini su komentari neizostavni;
podignuo i staru i mladu,

a još ništa nije prozborio.
Tko je veću stvorio galamu,
taj se nije porodio.
Kada svjetlost prodire u tamu,

to do Boga jako boli.
A što sada radi taj subjekat?
Samo spava, samo moli.
Uništio svedržavni je projekat,

sredio je čak i koncepciju
velikana preko Katedrale,
zaštekao je našu Uniju
zbog koje su žrtve pale.

Ne’š ti mene zafrkavat,
ja sam samo zagrebčanka
koja zna se i dodavat:
nadrapala moja stranka

više puta nego jednom,
doš’o moj je gradonačelnik,
a tko me više drži bijednom,
taj mi nije pravi čelnik.

Još Rvacka ni propala,
nek nam živi, živi Đuro!
Još se nije ni prodala,
a on već je svoje zgur’o.
01.11.2014. 19:04







Nema komentara:

Objavi komentar