nedjelja, 23. studenoga 2014.

Ruža na crnom mramoru

Premile pjesme u grudima
i mirisi tamjana u nosnicama
vode me svim onim sprudima
gdje se povodim za osicama,

sluteći tu tajnu očiglednu
kojoj prišla sam i nesvjesno.
Pronašla sam ružu mednu
koja cvate sasvim izvjesno

u dnu moga kamenjara
gdje se sjaji crni mramor
što se ispod ruže stvara
da uguši svaki žamor

radi osluškivanja korala
s kojim je u rezonanci
tračak neba od opala,
priklanjajućega monstranci

iznad koje podiže se Jaganjac
na krilima raširenih dlanova
što su poletjela u moj klanac,
izravno u srce bez planova,

da mi vele: “Tu sam, evo, sada
baš kad sve si izgubila
dok ti zalutalo oko pada
na sva bića da bi ljubila.”

Ptice moje iz obilja hrane
dolaze do mene, i bube,
bez ikakve strašne brane
da bi čule kako ljube

stare kosti, srdaca nevinih
jer su grijehe okajale,
jer im nema praha njinih
nego samo iskre male,

ali prepune života i slavlja.
Duhu Svetom sad se budim,
ptica čeka me, pozdravlja
kako slušala bi što joj nudim.
24.11.2014. 08:43




Nema komentara:

Objavi komentar