nedjelja, 2. studenoga 2014.

Kako nastaje život vječni

Jaganjče Božji, vidjela sam Tebe kao znak iznad nadgrobne ploče moje majke, prvi put mi se dogodio tako jasan odgovor iz nebesa.
Jaganjče Božji, Tvoj me je symbolon okrijepio, majku sam zamolila neke upute na istom onome putu na kojemu je djed moj tragično preminuo. Kao da mi je sada jasnije što je vodilo mater moju i zašto je prihvaćala novu ideologiju usprkos svojoj dokazanoj velikoj vjeri u Tebe. Prestrašila se je licemjerja i oslijepila za tako očiglednu činjenicu po kojoj je od nasilnika jači samo još gori nasilnik. Zato je umrla naglo i prerano, jer se do zadnje trudila u zavaravanju i prisilnoj energičnosti. A nikada mi nije pripovijedala. No, njezina me je šutnja podučila za sve vijeke, držala ju je ona čista djetinja vjera i nenadmašan zdrav razum i erudicija od Duha Svetoga. Hvala Ti, Bože, što mi ju dade. Nema sile, samo poniznost pobjeđuje.
Sada i ja svjedočim istraživanju zločina. I ja se okrećem od svega onoga što mi u mladosti nije dopuštalo živjeti ljepše i slobodno. Nije mi majka nikada održala niti jedno predavanje, a svjedočila je do svake sitnice Tebe, Istinu. Drugačije se i ne može nego u praktičnom životu i bez velikih riječi. Njezino je bilo samo “hm”, niti potvrda, niti nijekanje. Njezino je bilo uvijek samo jedno pitanje: “Zašto?”.
Hvala Tebi, Jaganjče moj koji mi oduzimaš grijehe, na tom pitanju.
Iznad majčine nadgrobne ploče, Ti si se pokazao kao biserna suza. Moja majka postala je živa svjedokinja njenoga i mojega zajedništva jer to je bilo pitanje moje za Tebe. Nakon toga, kod podizanja, ugledala sam Tebe, istoga i čula riječ: “Evo Jaganjca Božjega...”.
Mama, učini me dostojnom djeda moga i tvojega života i tvojih napora. Gorak je bio tvoj kruh, a danas je kruh previše gnjecav. Tvoja gorčina samo svjedoči koliko si strasno vjerovala. I bila si jedina i sama. Tako malo sam imala od te loze saznanja, a sve sam iz šturih kontakata o životu naučila, teško, sporo i kasno.
Jedno si mi sigurno predala, samo jedno naslijeđe, ali vrijedno. To je Istina koja u ljudskom govoru ima samo jedno ime i izričaj, pitanje ljudsko i vječno: “Zašto?”. Ne pitaš me tko sam, odakle i što želim. Ne naređuješ. Samo kad ti se obratim bilo čime i bilo kojom temom, podigneš obrvu. Znam da te Duh Sveti tada i uvijek vodi, neuništivo ljudsko pitanje i sveprisutna ljudska egzistencija nalazi se sva samo u tome pitanju. Drugo čovjek ne mora ništa. Samo mora upitati se zašto. Upitati mora čovjek u samoći, ali i uvidjeti spontane i tako logične odgovore da ih je vrlo lako zagušiti velikom bukom i govorancijama. Sve je u društvu učenje kako razmišljati. Pranje mozgova. Ne može me nitko tome podučiti. Tako se i mala djeca i odrasli ljudi navikavaju bježati od Istine. Tko ne pita više u životu samoga sebe nego traži poduku da mu netko posluži i servira odgovore, taj umire. Ako čovjek ne zna, primjerice, zašto koristi društvene mreže, one počinju koristiti njega. Ako čovjek ne zna zašto odlazi i zašto uopće nekamo kreće, propada. Svjedočim društvenoj smrti pojedinaca vrlo često, svakoga trenutka. Svjedočim roditeljima koji ne dozvoljavaju djeci to pitanje, svjedočim poltičarima koji podmeću odgovor na pitanje zašto moraju oni biti političari. A zašto ja trebam političara? Ne trebam ga zaista nego on treba mene. Svjedočim dobronamjernim savjetima iz društva kad god postavim to pitanje, govore mi da ću nadrapati zbog znatiželje. A ljudi moji stradali jer više nisu znatiželjni.
Hvala Ti, Jaganjče Božji, Isuse Kriste koji živiš i kraljuješ u vijeke vijekova. Amen.
02.11.2014. 12:40    




Nema komentara:

Objavi komentar