ponedjeljak, 17. studenoga 2014.

Moje tigrice

Gradim život, a života nemam.
Stvaram svoju okolinu,
a za tihi dom se spremam
i očekujem svježinu.

Sve obnavljam što je bilo krivo,
čak i suze pretvaram u smijeh
i donosim sebi ono što je živo,
a nekad je stvaralo grijeh.

Sada gledam sebe ispred ptica,
prvi puta darujem svoj dom
da mi sretna bude ljubimica
i da živi prijatelju svom.

Vidim koliko sam nježna, jaka,
najvažnija i odgovorna
pročitati vrijednost svakog znaka
da bih bila životvorna,

a ne samo neko smetalo sa strane
koje pati pokraj psihopata
što potkrada, krati svima dane.
Sada papigica ima brata.

Više puta mi je uspjelo
dati Bogu ono što je pravo
jer mi se je zadjelo
žiće moje, presretno i zdravo,

a sad imam još i faunu i floru.
Kasno mi je, ali kao da sam mlada
jer i vrabci pjevaju u zboru
samo meni usred ova bijela grada.

Sada puštam tek sve osjećaje
koji morali bi biti bolji
od sveg onog što mi prošlost daje,
sad se učim dobroj volji.

Sve ja već odavno dobro poznajem,
uvijek nešto pogrešna i kriva,
ali danas tek za tajnu doznajem
kako čovjek truda si uživa,

kako čovjek uči biti gospodarom
i služiti najnježnijem stvorenju.
Lako ti je djelovati marom,
ali teže ponuditi pokoljenju
  
pouku života s prirodom.
Prvo treba dati im imena
da se nađu nama rodom
i ponuditi im vodu, sjemena.

Miki on se zove, ona Pika.
Noćas već su hranili se bučno.
Ptičice su naša slika,
ne smije im biti mučno.

Evo, već smo se probudili,
novo svjetlo sad se rađa.
Mikija smo već poljubili,
Pika još je malo mlađa,

još treperi žuta pahuljica
pored zelenoga tigrića
dok cvrkuće ona vrabica
jer ja imam novih ptića.
18.11.2014. 07:21










Nema komentara:

Objavi komentar