utorak, 4. studenoga 2014.

Krvava rosa

Hvala ti što me vodiš tako lijepo
i nije tajna nikakva u tome;
čovjek gleda, a sve vidi slijepo,
čak i moje očigledne tome

u kojima si ti jedini mi sugovornik,
naravno, u Kristu, nikako drugačije.
Ne dokučuje me prijetvornik,
a imanje nam je svačije

i to je najljepša ljepota ova sroka.
Velim to za pojedince
koji znaju pjesmu Probodena Boka
dok pripravljaju si pince,

sve za dane bliske Porođenja.
Ja te čujem i osjećam
svih tisuću dana od viđenja
kojega se rado sjećam,

koje još me obilato hrani
svom širinom Kralja našeg, Logosa
i sitni su mi svi ti dani
kao jutarnja nam ova rosa

kojom tek umivaju se šatoraši.
Ne odustajem od naših početaka
jer od čega onda žive svi dodiri naši,
a koliko tek ima svetaka.

Još je kratko do tog jubileja
kojega u krvi slavi
prijetvorna Laodiceja
da nas svježe smlavi,

ne znajući rosnoga podrijetla
u kojemu nevidljive mračne kiše
probiru se sve do svjetla,
sve do one moje opjevane niše

koja najmanji nam Oltar skriva,
prekrivena sada trenutnim događanjima;
zato nevinosti sve je viže živa,
rosu pali postojanim nadanjima.
04.11.2014. 09:38





Nema komentara:

Objavi komentar