utorak, 4. veljače 2014.

Zidine od Miline





Ne usuđujem se izići iz mnoštva
jer Te poznajem i bez doticanja Tvojih haljina.
Ti si tu, usred mojega uboštva,
ja valjda niti ne moram dosegnuti velikih daljina.

Za sada ću samo pratiti Te potajno
dok ne naiđe onaj pravi čas Tvojega poziva.
Za mene ne postoji ruho, tako sjajno,
prema velikim sam odlukama jako podozriva.

Prije bi se reklo da je ovo moj sveti križ,
muka zbog ranjene duše koja bi poletjeti,
a krila nema, niti je sposobna za skrb i briž;
samo bi još mogla i prepirku zadjeti.

Ipak, znat ću da li mi je za života proći
Onim livadama Obećanja, zidinama od Miline.
Bez pozivnice ja ne mogu nigdje doći,
ne daju, a nedostaje im puno zbog velike siline.

Nema pouzdanja, povjerenja gorka napaćena
zbog stalnog odbijanja sa svih strana.
Samo zbog toga, već je grobnica mi plaćena,
ja ne brojim više sata svojih, niti dana.
2014-02-04 09:16

Nema komentara:

Objavi komentar