ponedjeljak, 3. veljače 2014.

Moji zli dusi



Kriste moj, slobodno Ti prilazim u krajnjoj nemogućnosti oslobađanja od ovoga svijeta i neposredno. Kada bih iznašla malo mirnoga vremena ili kakvo sakriveno mjesto da bih se posvetila molitvi, tko zna kada bih se Tebi uopće obratila. Iz mene suklja sve što sam na silu ili milom progutala, čula, upila i doživjela, dovedena daleko preko krajnjih pragova svoje svijesti. Papir trpi sve, a Ti, Ti me primaš nedostojnu. Samo Ti možeš prihvatiti najgore zle duhove i još ih jednom riječju protjerati iz mene u provaliju. Evo me, ispidujem crnilo što se prelijeva i tko zna što mi sve ne leži još negdje u podsvijesti.
Znam da si i na tom kraju Ti kao što si ponekad naizgled daleko i nedokučiv jer Ti si  izvor svega, bez Tebe ne bi bilo ni mene, ni štovanja, ni svetaca, a niti lažnih bogova i tko će dosegnuti čak do nekog dalekoga Prapočela ili možda u neku Budućnost? Zar nije jednostavnije zamoliti onoga prvoga ljudskoga stvora, Zagovornika koji će Ti prenijeti sve moje nevolje i izreći molitve koje ja ne znam sastaviti?
Teško je predočiti slavu Tvoju u Tvojoj majci i svetima, a kako onda još i nekoga tako visokoga i dalekoga kao što si Ti, tako moćno Biće koje se ne smije pokušati ni zamisliti jer sve što zamislim i predočim može biti neko lažno božanstvo jer Ti si nezamislivo veći. Slava Tvoja velika je po svem svijetu. Čovjek zaboravi ireći Tebi jednu riječ, toliko je zaokupiran slavom koja iz Tebe bliješti.
Srećom, u toj gužvi, odjednom spoznajem da mi nedostaješ.
2014-02-03 21:36

Nema komentara:

Objavi komentar