četvrtak, 3. travnja 2014.

Možda

Kada te budem pitala, a ti se okreneš od mene,
pripremi se za jedan mali kraj, kraj prijateljstva i našega poznanstva.
Kada te oslovim bez riječi, a ti pokreneš svoje misli dalje,
pripremi se za rastanak, rastanak neznanih i ispraćaj neznanca.

Kada te susretnem na putu, a ti skreneš na drugu stranu,
znaj da mi odaješ priznanje, priznanje veće od sebe.
Kada pogledam za tobom, a ti više ne vidiš što ti je iza leđa,
znaj da te stiže blagoslov, blagoslov za kojim nemaš potrebe.

Kada me budeš ogovarao, kada me više ovdje ne bude,
znaj da sam ti ostavila molitve, molitve koje ulaze u ljude.
Kada me zaboraviš i zaglibiš u svoju zemaljsku sreću,
znaj da te pamtim i očekujem, da prema tebi moje oči skreću.

Kada pobjegneš od svojih vlastitih misli, kada izgubiš konce
i kada te poklopi ona tvoja stara tuga i dođe ti kraj,
naći ćeš možda neku tihu sjenu, možda ćeš stići u raj.
Ja te još uvijek pratim i da molim za tebe, znaj.
04.04.2014. 06:14


Nema komentara:

Objavi komentar