Nije zgodno
proučavati grijeh jer je preopasno. Ipak, da bi uopće skužio napadača, moraš ponešto
osnovno o takvoj individui znati. Tipično što se zna o sotoni jest da je jako
lijep, jako lukav i preinteligentan u zlu. Gospodin Isus nam govori da se dobrar
čovjek po djelima poznaje. Kada nema dobrih djela, odnosno rezultata – to je
sotona.
Povod ovome
promatranju je logička pogreška po kojoj postoji organizirani i sistematski kriminal.
Tipično je za ljepotana sotonu da nije sposoban ni za kakvu sistematizaciju ili
organizaciju, a djela su mu brljanje, šeprtljava. On stvara opći nered. Sotona postupa stihijski, on dijeli i samo
ruši.
Tako padaju sve
teorije urote pa makar bile urote vrlo često stil sotone.
Primijetih kod nekih
prosvjednika da o vlasti to ne govore, a upravo mi izgleda da najviše zbog toga
rušilačkog mentaliteta i kreću u prosvjedovanje na ulici pred Ministarstvom.
To je isto ono što
je bilo užasno u agresiji na Hrvatsku devedesetih. Ruši, samo ruši, mrzi i prijeti,
navali silnim oružjem na goloruka, a kad si sam, skini se i laži, muljaj, cvili
i slično – to nije bila nikakva vojska, nije bio rat, nije bio sukob u
građanstvu ili pobunjenički nered, to je bila agresija, napad bez ikakve logike.
Toga ni u Jugi nije previše bilo jer se poslije pokazalo kao obično divljaštvo.
Nisu to samo i općenito komunisti, to je taj debilni mentalitet koji se očituje
u ‘rezultatima’ i djelima sotone.
Primjerice, u staroj
totalitarističkoj državi obični ljudi su uglavnom učili latinicu,a malo i ćirilićno
pismo i tako je bilo po cijekoj državi te se većinom pisalo na latinici. Nije bilo
puno javnosti koja bi govorila nešto protiv običnog pisma. Postojanje pisma je
dokaz kulture. Ćiril i Metod su nam izmislili pismo i proširili, ali smo
uglavnom prihvatili latinicu.
Na žalost, sotona ne
može reći tko je i što je i ne može se predstaviti imenom, prezimenom ili to
čak i napisati jer je to osoba lažnjak koji se skriva u zamumuljenome. Sotona je
uzeo ćirilično pismo u toj svojoj agresiji radi zastrašivanja i kada su
agresori god mogli, črčkali su grafite nad svojim masakriranim žrtvama što je
pokazatelj mentaliteta koji spaja neuobičajeno baš ćirilično pismo s najvećim
razaralačkim i divljačkim nedjelima.
Sada sotona provocira
namjerno ili nenamjerno, zlobno i ljubomorno. Ponovna pojava ćirilice nije
ništa previše promišljeno nego je samo jedna kap u moru stihije. Ćirilicu jedino
po tim masakrima i pamtimo. Sotona dijeli ovu vlast, opsjeda i nudi sredstva i
alate, oružje. Ali nije to organizirano zlo jer u biti zla je nesposobnost bilo
kakve organizacije. I veliki kukavičluk.
Vlast ne masakrira. Niti
jedna vlast ne može postojati i opstajati samo kao zlo. Činjenica da se u
javnim prostorima pojavljuje opet jedno pismo koje samo po sebi nije ni dobro,
ni zlo je samo znak da sotona nema baš neku sistematsku i organiziranu namjeru i
da posiže za onim što je obično prekopiravanje i ponavljanje i nije nešto
originalno i inspirativno. Sotona udara gdje god stigne, tu nema reda. Nema logike.
Jedan primjer su
zakoni Republike Hrvatske. Izgleda da narod ne ide često čitati zakon, a i
ovima je u sabornici potrebno uzaludno puno vremena i bez rezultata i dobrih
djela kako bi pokušali zakone iščitati. To samo dokazuje da su ti neuspješni
pojedinci u Saboru još uvijek donekle pismeni jer tko zna pročitati, napisati i
govoriti ne može razumijeti te zakone. Jer nisu niti logični, niti
sistematizirani, niti spominju realne probleme nego izmišljene.
Kad smo kod
pismenosti, netko se hvali kako i Romi imaju svoje ploče na Učilištu na romskom
pismu i jeziku. Smiješna li protuargumenta. Za Rome je jako veliki napredak u
kulturnoj integraciji da svoj jezik imaju i da počnu pisati jer su prije i
inače govorili jezik onoga naroda u kojemu su se nalazili. Te ploče romske samo
dokazuju kako je hrvatska inteligencija kulturna i kako je tradicionalna i
izgrađivalačka pa je korisna većini i manjinama. Hrvati ne ruše. Ne uništavaju.
Ne postupaju stihijski.
Još jedan znak loše
i neorganizirane vlasti jest pripovijedanje o gospodarstvu. Gospodarstvo ne
riješava političke, ideološke, filozofske, sociološke, psihološke, nacionalne,
obiteljske i neke druge probleme. Gospodarstvo je također samo sredstvo. Sotona
se klanja novcu i zaradi, prihodima i profitu kao da mu je to neki cilj
djelovanja. Pohlepa ne može biti cilj, to je samo pokušaj organizacije i
sistematizacije grijeha. Grijeh nema struktura, odnosno destruktivan je. Idiotizam
je pokušati graditi nacionalni identitet na ništavilu.
Još jedan primjer su
elgebeteovci koji slave požudu.
Stihija ne traje
nikada. Čak niti jedan psihopat na vlasti, ili totalitarist, ili bilo tko ne
može dugo držati neodrživo.
Prosvjedi postoje u
ovoj državi još od kada je demokratski stvorena devedesetih godina. Samo se
nešto pokušava prikriti, a o nečemu se ‘izvještava’. Kod ovih naših
prosvjednika u Savskoj postoje još živući dokazi da je rata uopće bilo jer
ljudi u narodu niti to ne bi smjeli pamtiti. Prosvjednici su jedna slikovita
odmazda za polupismeni narod. Jer narod živi i razvija se, napreduje uvijek, to
je nezaustavljivo. Narod ne ide u parlamente. Prosvjednici su slika ovoga
naroda, u narodu, iz naroda. Kultura se ogleda i na mnoštvo drugih načina. Na kulturu
je ljubomoran sotona pa ju napada i narod koji izgleda nepismeno radije će se
odreći čak i pismenosti ako treba da bi opstao kulturan. Jer pismo ne jamči
kulturu, a može se stvoriti u tili čas, uvijek ljepše i bolje nego ikada. Dokaz
je hrvatskoga kulturnoga identiteta u svakoj pojedinoj hrvatskoj duši. Ona ustraje
već toliko dugo da ju ne možeš poništiti jer je trajna pa makar se i umisliš da
ćeš ju običnim pismom ili zakonom nadvladati.
Te sve napadalačke
grabeži pokazuju zavist i ljubomoru, zlobu onoga tko ne može postati Hrvatom. Sotona
se pokušava deklarirati i potpisati i time samo ukazuje i očituje tko ga i što
toliko nervira i stvara mu komplekse. To je hrvatka sloga, vjera u Boga
Jedinoga, Gospodina Isusa Krista pred kojim pada ničice. 06.11.2014. 10:33
Nema komentara:
Objavi komentar